Бренди відмовляються від «голодних блогерів»

Майже два десятки брендів відмовились від подальшої співпраці або ж розірвали контракти з блогерами, які влаштували «голодну тусу» в День пам’яті жертв Голодомору.

Так звані сучасні лідери думок з мільйонами української аудиторії в соцмережі Instagram, включно з нашими земляками, влаштували гучну вечірку з нагоди дня народження свого колеги. Зі свята з еротичною тематикою блогери виставляли сторіс, хизуючись святкуванням і його масштабом.

Така цинічна поведінка викликала шквал обурення з боку українців. Вони почали закликати відомі бренди відмовитись від співпраці зі скандальними блогерами. Більшість із торгових марок показали, що у  них правильні цінності та відразу розірвали контракти. Серед свідомих: мережа гіпермаркетів METRO, «Нова пошта», «Київстар», LOVARE, бренд чоловічого одягу Andreas Moskin, Pepsi, мережа магазинів JYSK, Rozetka, «Фокстрот» та інші.

Проте, залишились і ті, хто зволікає чи то взагалі не збирається припиняти роботу з тими, хто відверто та привселюдно глумився з пам’яті  жертв Голодомору. Зокрема, на момент виходу публікації немає жодної реакції від Visa, Coca-Cola Ukraine, Flint, Bourjois Україна, Phillips, Nutella, Harvest  clothing.

А у StudioGlass – Львівська Фабрика Дзеркал зазначили, що поважають думку всіх людей, тому коментувати відмовляються

Поширити:

Post Author: Diana