економіка

Почав працювати сервіс, який заощадить українцям купу часу

Уряд запустив сервіс check.gov.ua, завдяки якому можна буде сплачувати та перевіряти квитанції про сплату за різні послуги.

Про це повідомив міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет.

«Тільки що ми запустили сервіс check.gov.ua — офіційно проголосували на засіданні Кабміну. Цей сервіс заощадить українцям купу часу. За допомогою цього сервісу можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх у папері з мокрою печаткою», – зазначив міністр.

Він пояснив, що наразі при оплаті держпослуг (паспорт, авто, тощо) в українців вимагають квитанцію з банку, тому зазвичай не можна просто платити через Інтернет-банк або мобільний додаток.

Дмитро Дубілет зауважив, що завдяки сервісу є можливість замість паперової квитанції надавати просто її код, а той, хто перевіряє платіж, просто заходить на check.gov.ua та вводить цей код.

«До речі, часто у місцях надання послуг знаходяться каси банків з величезними комісіями. Цей сервіс дозволить тепер платити через смартфон, а не через ці каси. Таким чином, ви будете заощаджувати не лише час, а й гроші», – додав урядовець.

Він також уточнив, що наразі до сервісу підключені два банки — ПриватБанк і monobank, а інші банки підключаться найближчим часом.

«Протягом місяця ми разом з іншими міністерствами змінимо посадові інструкції в усіх точках надання державних послуг. Я окремо напишу, коли це трапиться. У майбутньому цей сервіс дозволить легше запускати й електронні сервіси. Будемо тут працювати разом з Мінцифрою», – зауважив Дмитро Дубілет.

За його словами, щоб закріпити запуск, запустять гарячу лінію, куди українці зможуть скаржитись, якщо держслужбовці будуть відмовлятися приймати квитанції в електронній формі.

Також міністр запросив приватний бізнес почати користуватися цим сервісом і не вимагати у своїх клієнтів паперові квитанції.

Крім того, Дубілет звернув увагу, що з моменту ідеї до моменту запуску сервісу минуло трохи більше місяця.

Поширити:

Post Author: Diana