Рекламіст номер один бажає тернополянам терпіння та якісної реклами

Ще років двадцять тому 2020 рік здавався неймовірно далеким та фантастичним. Літаючі автівки, освоєння космосу, міжпланетні протистояння та люди-роботи – це лише частина того, як показували майбутнє у своїх фільмах відомі світові кінорежисери. Напередодні Нового року ми запитали відомих тернополян як вони колись уявляли 2020 рік. А також чим запам’яталися та схвилювали минулі роки та які плани на наступне десятиліття? Ну і звісно, не обійшлося без привітань зі святами.

Михайло Тимошик (директор рекламної агенції «Маркетингові технології ПБС»):

Років двадцять тому подивився фільм «Двохсотлітня людина» і у 2020 чекав польоту людей на Марс.

Загалом, все що відбулося за минулі роки важко емоційно оцінити, адже відбулося чимало. Через років десять думаю та надіюсь, що все таки буде краще. Чекаємо при владі справжніх українців, які зможуть відродити Україну, щоб наші діти жили у справді вільній та незалежній державі.

У прийдешньому році тернополянам бажаю терпіння та якісної реклами. Адже, хочу нагадати, що практично все у нашому місті робиться за кошти підприємців. Кожен біг борд дає в міський бюджет 1100 грн., а вже за ці гроші маємо ремонт доріг, дворів, освітлення тощо.. .  У 2020 будемо продовжувати думати про наповнення бюджету міста та роботу для людей.

Post Author: Редактор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *