Що робити тернополянам якщо не працює електронний квиток?

Окремі тернополяни вже зіткнулися із проблемою: електронний квиток вийшов з ладу. Що робити у таких випадках?

Насамперед, з’ясувати, якою є причина несправності. Якщо картка має зовнішні пошкодження чи тріщини, спричинені недбайливою експлуатацією, то вихід один – потрібно замовляти виготовлення нової картки. У такому випадку квитки виготовляються на загальних умовах. Тобто споживач оплачує вартість виготовлення нового  електронного квитка «Соціальна карта тернополянина», пише заяву для перенесення коштів із старої картки на баланс нової, та через 25 робочих днів отримує новий електронний квиток.

Що робити у випадку, якщо видимих пошкоджень немає, а картка «не читається» у валідаторах? У такому разі необхідно звертатись до оператора ТОВ «Системний зв’язок» на вулиці Чорновола, 1 із відповідною заявою (бланк заяви вам нададуть). Техвідділ ТОВ «Системний зв’язок» здійснить перевірку карти та дасть висновок щодо причин, через які картка не працює.

Поділитися...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on VK
VK
Email this to someone
email
Print this page
Print

Post Author: Редактор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *