За комунальні послуги тернополяни можуть сплачувати не виходячи з дому

У зв’язку із введеним карантином в країні та місті кожен тернополянин має можливість подати показники телефоном та сплачувати за комунальні послуги онлайн.

Споживачі послуг  КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» можуть отримати інформацію про стан розрахунків та подати показники лічильників у наступний спосіб:

  1. Дистанційно за телефонами: (0948)40-15-78; (0948)40-15-87; (0948)40-15-79
  2. З питань обслуговування лічильників телефонуйте: (0352) 25-14-41
  3. Через особистий кабінеті на сайті підприємства https://teplo.te.ua/ та електронну пошту zvern.kptmtke@ukr.net

Подати показники лічильників  у  КП «Тернопільводоканал» споживачі можуть у наступний спосіб:

  1. За номерами телефонів: 51-97-51, 0-800-509-909;
  2. За допомогою інтернету через сайти: http://www.vodokanal.te.ua, http://www.eps.te.ua, http://www.oplata.te.ua.

Подати показники лічильників у ТОВ «Тернопільміськгаз»:

  1. Повідомити показники лічильника газу споживачі можуть за телефонами 56-14-00, 52-46-95, 52-71-99, 52-63-78, 52-27-30, 52-72-19, на сайті, у особистому кабінеті або за допомогою сервісів eps.te.ua, oplata.te.ua чи Приват-24.
  2. Відповіді на запитання щодо нарахувань споживачі можуть отримати за телефонами: 51-95-95, 40-03-34, 096-104-2-104 (Viber), 050-104-2-104, або пишіть на електронну адресу admin@gazpostach.te.ua.
  3. Промислові споживачі, бюджетники та підприємці можуть отримати всі роз’яснення за номером + 38(0352)400-204, 40-03-24

ВАТ «Тернопільобленерго». Показники електролiчильника можна передавати:

  1. через Viber-чат, для цього потрібно перейти за посиланням на мобільному пристрої: https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber
  2. у кол-центр ВАТ  «Тернопільобленерго»  –  за  цілодобовим, безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;
  3. на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (https://my.toe.com.ua) – сервіс «Персональний кабінет»;
  4. на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.com.ua) в розділі «Подача показника»;
  5. за телефонами абонентського відділу РЕМ;

Щодо видачі технічних умов, то консультації теж проходитимуть в телефонному режимі (за номерами телефонів (0352) 23-96-75, (0352) 23-95-44), а документи найкраще відправляти поштовим зв’язком.

З усіх інших питань консультації можна отримати звернувшись до фахівців кол-центру 0-800-50-90-40 або надіславши електронного листа на адресу Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго»:  ikc@toe.te.ua.

Оплату онлайн за комунальні послуги можна здійснити за допомогою додатку Приват-24 у смартфонах або за посиланням. Також сплату можна здійснити на сторінці IPAY.UA

Post Author: Редактор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *