За неякісну послугу надану онлайн тернополяни можуть вимагати компенсацію

Щоб уникнути різних неприємних ситуацій тернополянам радять перш ніж замовити послугу онлайн, прочитайте правила на сайті чи в умовах користування додатком, які стосуються компенсації у разі порушення правил надання або неякісного надання послуг.

Якщо послуга, яку вам надали, не відповідає попереднім характеристикам, описаним на сайті чи консультантом – відбулось порушення ваших прав споживача.

В такому випадку ви маєте право вимагати (на свій вибір):

  • безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;
  • зменшення ціни наданої послуги;
  • безоплатного повторного надання послуги;
  • відшкодування завданих вам збитків з усуненням недоліків наданої послуги.

Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу – звертайтесь зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Зауважимо, судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується.

Додамо, за кожний день прострочення надання послуги (чи кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) виконавець повинен сплатити замовнику пеню у розмірі 3% вартості послуги.

Поширити:

Post Author: Diana