Антимонопольний комітет України відкрив справу проти мобільних операторів “Київстар”, “Водафон-Україна” та “Лайфселл” за порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.
Йдеться про оплату за пакет послуг, який поширюється на 28 днів, а не на місяць. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомила державний уповноважений АМКУ Марія Процішен.
За словами пані Процішен, в поясненнях мобільні оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в 1 місяць встановлено щодо абонплати, а у них зазначений інший вид плати – “плата за пакет послуг”. На думку операторів, нормативне обмеження в місяць не поширюється на їх нові тарифні пакети. “Також було зазначено, що поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентська плата”, – повідомила уповноважений АМКУ.
Проте, за її словами, було з’ясовано, що в умовах надання телекомунікаційних послуг, затверджених операторами, в розділах “термінологія” вказується саме “абонентська плата”. Крім того, деякі оператори в інформації про введення 4-тижневого розрахункового періоду використовували це поняття.
Від трьох операторів зажадали прояснити правомірність таких нововведень.
До слова, у вересні АМКУ почав розслідування щодо зміни розрахункового періоду в тарифних планах мобільних операторів. Так, компанія “Київстар” за свій тарифний план “Київстар 4G онлайн” стягує плату 75 грн. кожні чотири тижні. Аналогічні ситуації і у конкурентів. Зокрема, Vodafone стягує 65 грн. за такий же термін за тариф “Vodafone SuperNet Start”, а lifecell 75 грн. за тариф “хайп”.
Нагадаємо, у липні 2018 року АМКУ виграв у “Київстар” суд про посекундну тарифікацію. Мобільний оператор був змушений заплатити 21 млн. грн. за порушення принципів тарифікації дзвінків.
https://www.facebook.com/mariia.protsyshen/posts/10210648501688741