Тернопільські рекламісти змінюються щоб бути досконалими

«Удосконалюватися – значить змінюватися. Бути досконалим – означає змінюватися постійно». Саме цей вислів Вінстона Черчилля взяла на озброєння найбільша компанія у Тернополі, яка надає широкий спектр рекламних послуг, «Маркетингові технології ПБС».

Усіма впізнавана рекламна агенція не лише змінила місце свого розташування, але й повністю поміняла свій зовнішній вигляд, засяявши кольором сонця.

 

«Життя не стоїть на місці, для того, щоб залишатися цікавими нашим клієнтам ми маємо показувати, що можемо створити бездоганний вигляд не лише для них, але й для себе. Оскільки рекламна сфера потребує постійного оновлення, ми вирішили, що прийшов час кардинальних змін», – розповідає директор рекламної агенції «Маркетингові технології ПБС» Михайло Тимошик.

Рекламіст номер один Тернополя каже, що для того, щоб оживити бренд, зробити його більш трендовим, треба час від часу змінювати його оформлення.

«Компанія, як і людина, яка переживає внутрішні кризи і оновлюється, проходить через те ж саме. Бізнес дорослішає, співробітники накопичують нові знання та досвід. І тоді настає момент, коли вести справи як раніше вже неможливо. Саме тоді потрібен ребрединг», – наголошує рекламіст.

Багато великих світових компаній змінюють свій зовнішній вигляд маючи шалену популярність. Тим самим показуючи, що не збираються стояти на місці та вдовольнятися тим що мають, а навпаки хочуть привернути увагу та завоювати серця ще більшої кількості людей. Як приклад, Coca-Cola, adidas, google, Apple та багато інших.

 

«Наші зміни, це ще один крок вперед. Рівняючись на світових гігантів, ми хочемо показати, що не зупиняємося на досягнутому, а навпаки готові до нового. Агенція «Маркетингові технології ПБС» – це креативна, досвідчена команда, яку не злякати навіть найбожевільнішими ідеями та яка готова втілити в життя мрії наших клієнтів», – зазначає Михайло Тимошик.

Поширити:

Опубліковано: Diana

Post Author: Diana