З метою оптимізації комунікації з пацієнтами, 1 липня у КНП «Тернопільська комунальна міська лікарня №2» розпочала роботу інформаційно – довідкова служба (Кол-центр).
Для зручності здійснення дзвінків з різних операторів мобільного зв’язку, впроваджено три номери з різними початковими цифрами, відповідно до обраного вами оператора:
— (067) 620 20 40 – Київстар;
— (093) 620 20 40 – Лайф;
— (099) 620 20 40 – Водафон.
Кол-центр працює у робочі дні з 8:00 до 20:00 год. У вихідні дні дзвінок автоматично переадресовується в цілодобове відділення невідкладної медичної допомоги.
Всі пропущені дзвінки в позаробочий час фіксуються. Наступного робочого дня оператори зв’яжуться за цими номерами з абонентами, якими здійснено дзвінки, та нададуть необхідну інформацію. Також серверна частина Кол-центру дозволяє залишати повідомлення на автовідповідач. Щомісячно формується статистика вхідних/вихідних/пропущених дзвінків, тривалості здійснення вхідних/вихідних дзвінків.
Найближчим часом буде здійснено синхронізацію бази пацієнтів Кол-центру з пацієнтською базою медичної інформаційної системи лікарні, що дасть змогу здійснювати запис на прийом до лікарів поліклініки вторинного рівня безпосередньо операторами Кол-центру.
Нагадаємо, Кол-центр нещодавно запрацював також на базі реєстратур КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги».