З 1 травня 2021 року побутові споживачі будуть автоматично переведені на базову річну пропозицію. Такі нововведення є обов’язковими для всіх постачальників відповідно до Постанови №572 від 07.04.2021 року Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Кожна компанія запропонує клієнтам власну річну пропозицію.
Про це повідомляють в компaнії «Гaзпостaч».
Для зменшення впливу цінових коливань на фінансовий стан побутових споживачів, Компанія «Газпостач» з 01 травня запроваджує нові тарифні плани – Тариф «Річний» та Тариф «Місячний». Також компанія працює і над іншими тарифними пропозиціями, деталі яких будуть оголошенні згодом. Зокрема клієнтам знову запропонують взяти участь в акції «Тепло на зиму» і створити запас палива на зимовий період.
Компанія “Газпостач” пропонує споживачам обирати варіант, який буде оптимальним для кожного.
Тариф «Річний»
З 1 травня 2021 року усі існуючі клієнти компанії «Газпостач» будуть автоматично переведені на Тариф «Річний» . Новий тарифний план діє до 30 квітня наступного року. Ціна природного газу є фіксована і незмінна протягом року. Такий тариф захищає споживача від ймовірних коливань цін на ринку.
Ціна стане відома 25 квітня і буде опублікована на сайті компанії, на сторінці компаніїї у Facebook та в Особистому кабінеті споживача. Споживачі Компанії можуть самостійно обирати, чи змінювати діючий тарифний план на інші комерційні пропозиції.
Річний тариф – гарантія стабільної ціни протягом року!
Тариф «Місячний»
Із 1 травня компанія «Газпостач» запропонує також Тариф «Місячний». Для того, щоб скористатися пропозицією, споживачу необхідно підписати заяву-приєднання. Ціна на газ згідно даного тарифу оголошуватиметься на щомісячній основі. Тобто кожного місяця компанія за п’ять днів до початку періоду постачання на сайті опублікує ціну.
В рамках цієї пропозиції вартість блакитного палива змінюватиметься залежно від ситуації на ринку. Тариф дозволить споживачам заощаджувати, якщо газ на ринку подешевшає. Оплата за використаний природний газ, проводиться як і раніше до 25 числа кожного місяця.
Для більш детальної інформації ви можете звернутися у центр обслуговування споживачів, який працює за адресою м.Тернопіль, вул. Г.Коллонтая, буд.2, приміщення «А» ( вхід зі сторони вул. Князя Острозького). Прийом відвідувачів проводиться за умови дотримання карантинних вимог. Як правильно оформити заяву та інші деталі можна уточнити в контакт-центрі за номерами телефонів 0352-51-95-95, 096-104-2-104, 050-104-2-104 з 8:00 год до 17:00 год з понеділка по четвер, в п’ятницю з 8:00год до 16:00 год.