Близько 20-ти нових сучасних локацій уже з’явилися в тернопільських школах завдяки участі у конкурсі учнівських ініціатив «Шкільний громадський бюджет 2021».
Проект «STEAM-лабораторія» – ще один реалізований інноваційний проект, який допоможе учням економічного ліцею №9 ім. Іванни Блажкевич розвиватися в напрямку STEM-освіти та формувати вміння поєднувати знання і практику.
Над розробкою даного проекту працювало п’ятеро десятикласників економічного ліцею, які пояснюють, що ініціатива спрямована на впровадження інновацій у закладі освіти в сфері «Школа як місце експериментування».
У сучасній лабораторії, зокрема, з’явилися набори мікропрепаратів «Sigeta advance Ботаніка», «Sigeta advance Анатомія», «Sigeta advance Гриби, лишайники», «Sigeta advance Загальна біологія», дозиметр-радіометр ТЕРРА МКС-05 з Bluetooth-каналом, цифрова лабораторія «Біологія», електронний конструктор «База Ардуіно», набір винахідника «Iventor Electronic Kid».
«Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть професіонали в галузі високих технологій. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нано-технологій. Навчання – це не просто передача знань від учителя до учнів, це спосіб розширення свідомості і зміни реальності. У STEM-освіті активно розвивається креативний напрямок, що включає творчі та художні дисципліни (промисловий дизайн, архітектура та індустріальна естетика і т.д.)» – розповідає одна із авторок проекту Діана Ляшкевич.
Учні додають, що потреба у STEM-фахівцях в світі зростає у 2 рази швидше, ніж в інших професіях. STEM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.
Нагадаємо, проекти «Шкільного громадського бюджету -2021» вже реалізовано у школах №№: 24, 2, 19, 3, 5, 29, 13, 4, 16, 15, 27, 26, 7, 6, та школі-колегіумі Патріарха Йосифа Сліпого».