Як діяти, коли рахунок від Нафтогазу не відповідає показанням лічильника

Нафтогаз або інший постачальник газу щомісяця нараховують плату за споживання газу на підставі показників лічильника, які власники передають газорозподільній компанії, тобто до ПрАТ «Тернопільміськгаз».

Щоб нарахування були правильними, згідно з Типовим договором розподілу природного газу, споживачі мають передавати показання лічильника у перші три дні місяця. 

У такому випадку до 5 числа можна впевнитися, що цифр  опрацьовані, а за необхідності підкріпити їх фотофіксацією.

Показники, що зафіксовані після 5 числа, постачальник не бере до уваги, саме тому ми можемо отримувати звернення про невідповідність суми рахунку зі спожитим обсягом газу.

Передавати показання вчасно можна через:

• Telergram Chat Bot та  Viber Chat Bot;

• додаток «е-Тернопіль»;

• сервіс eps.te.ua;

• особистий кабінет  https://gasolina-online.com/.

Крім того, показники лічильників для населення  можна подавати по телефонах:

  • 0352 52-46-95;
  • +38 067 574 81 38;
  • +38 067 574 81 21.

А також звернутись особисто в абонентський відділ за адресою:

  • м. Тернопіль,  вул. Шептицького, 20.
Поширити:

Опубліковано: Любов Сонячна

Джерело: Тернопільська газета