ТМ «Семеро Козенят»: як місцевий бізнес став брендом Тернопільщини

Сироварню у Бучачі, де створюють унікальні крафтові сири відвідали журналісти у рамках престуру «Крафт, що тримає Україну: Тернопільщина, яка працює на Перемогу».

Про це повідомляють у соцмережах Тернопільської обласної державної адміністрації. 

Засновницею та керівницею бренду є Лілія Прокіпчук, яка п’ятий рік розвиває господарство.

«У мене завжди було бажання створити щось для свого міста. Сьогодні ми не лише виробляємо якісні сири та молоко, а й організовуємо екскурсії для дітей і дорослих. Також у планах є вихід на міжнародний ринок», – розповідає пані Лілія.

Серед найпопулярніших видів сиру – «Ексклюзив», «Бучацька фунтіна» та «Бучацький трюфель».

За рік на сироварні виготовляють понад 6 тонн крафтових сирів. Продукцію реалізують у Бучачі та Тернополі, а також надсилають замовлення поштою в будь-який куточок України.

Унікальність продукції забезпечує потужна ферма, де утримується близько тисячі кіз молочної породи. Щодня тут отримують понад три тонни молока. Кіз доять двічі на день у сучасному молочному залі, а для підвищення продуктивності навіть використовують музику – вона заспокоює тварин.

Виконуючий обов’язки керівника та ветеринар Владислав Чопик розповів, що на фермі є два основних види кіз, а штат підприємства налічує 63 працівники. Усі сировари та технологи мають вищу профільну освіту.

«Завдяки команді та особливим технологіям підприємство здобуло репутацію надійного виробника», – запевняє менеджерка зі збуту Яна Птиця.

Також підкреслює, що деякі сорти сирів, які створюють у «Семеро Козенят», не мають аналогів у світі.

Окрім виробництва, сироварня активно займається благодійністю. Під час майстер-класів, які тут організовують, половина виручених коштів спрямовується на підтримку ЗСУ. Лише у 2024 році підприємство передало армії понад 1 мільйон гривень.

ТМ «Семеро Козенят» – це приклад того, як місцевий бізнес може стати брендом громади та вагомою підтримкою для країни.

Нагадаємо: Тернопільська обласна військова адміністрація організувала престур для журналістів «Крафт, що тримає Україну: Тернопільщина, яка працює на Перемогу».

Мета — показати, як у воєнний час громади підтримують локальну економіку через крафтові виробництва: робочі місця, утримання людей у громадах, залучення молоді, підвищення доданої вартості й зміцнення тилу.

Довідково

На Тернопільщині активно працюють 20 крафтових виробників у різних напрямах:

  • бджільництво (мед, крем-мед, медові наливки, продукти з горіхами та травами);
  • молочна продукція та різноманітні сири;
  • вина та крафтове пиво;
  • вирощування та заготівля ягід, трав, чагарників;
  • чайні набори, сублімована їжа, сушені ягоди, квіти та трави.

Завдяки цим виробництвам в області створено понад 100 постійних робочих місць.

Підприємствами та сільськогосподарськими кооперативами-крафтовиками вироблено продукції та надано послуг на суму 1,8 млн грн для 201 члена кооперативів.

Поширити:

Опубліковано: Любов Сонячна

Джерело: Тернопільська газета