Чим загрожують для водіїв нові стандарти дорожньої інфраструктури

З 1 листопада в Україні набули чинності нові стандарти дорожньої інфраструктури, які, ніби то, покликані спонукати водіїв їздити повільніше. До кільцевих розв’язок, шумових смуг, піднесених пішохідних переходів, звуження смуг руху та «лежачих поліцейських» тепер додадуться: острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери, розділювальні смуги.

До прикладу, за новими стандартами на трасах дозволять встановити острівці безпеки. На думку депутата Тернопільської обласної ради, члена постійної комісії з питань децентралізації та адміністративно – територіальної реформи, архітектури, будівництва, дорожнього та житлово-комунального господарства Володимира Бобка, функція цих засобів досить сумнівна, адже замість того щоб забезпечити безпеку руху, у більшості випадків, вони навпаки, створюють величезну загрозу для водіїв.

«В Україні набули чинності нові стандарти дорожньої інфраструктури. Зокрема, збільшився перелік засобів уповільнення руху. Серед іншого, на трасах можна буде побачити острівці безпеки та інші чудеса бюрократичної думки із заліза та бетону. Функція цих засобів досить сумнівна, адже замість того щоб забезпечити безпеку руху, у більшості випадків, вони навпаки, створюють величезну загрозу для водіїв.

От їдеш ти по трасі, а тут перед тобою виростає бетонний острівець, на якому натикано купу знаків. Але ні його, ні тих знаків не видно здалеку, особливо в темну пору доби, бо ж конструкцію (не)безпеки придумали, а освітлення на ній не придумали… І навіть якщо їхати 50 км/год безпечно розминутися з тим бетонним дивом не вдасться, от і летиш ти в нього ризикуючи в кращому випадку цілісністю свого автомобіля, а в гіршому – своїм життям…

Виникає питання чи дорожню інфраструктуру придумують люди, які взагалі не петрають в безпеці дорожнього руху, чи то може хтось з «верхів» автодору собі похоронну контору прикупив, та в такий спосіб шукає нових клієнтів?…», – зазначає Володимир Бобко.

 

Поширити:

Post Author: Diana