Instagram чи «Поле чудес»?

Доволі популярними у просуванні свого акаунту в соціальних мережах стали методи розіграшів, конкурсів, подарунків. Їх використовують не лише у комерційних цілях (наприклад, як маркетинговий хід тої чи іншої фірми), а й для отримання хорошої активності на особистому профілі.

Відомі блогери об’єднуються, шукають спонсорів, придумують призи і тому подібне усе заради того, аби на них підписалися, пролайкали, прокоментували.

Коли це тільки набирало обертів, дані розіграші містили призи на подобі косметики, парфумів, канцелярії… тобто, чогось не надто дороговартісного. Але з кожним днем подарунки для своїх підписників стають ціннішими: техніка, машини, квартири, великі суми грошей.

Любителі халяви з радістю беруть участь у такому, адже це не потребує великих зусиль, та все ж, є користувачі, які незадоволені тим, що відбувається.

«Instagram- соціальна мережа, а не бізнес платформа. Таким його створювали. Зараз це переросло у базар і «Поле чудес» . Все б нічого, але у людей немає почуття міри. Їм всього мало! Для мене, регулярні розіграші, реклами і т.д. свідчать про те, що люди втратили відчуття справжності тут, вони просто ведуть бізнес, в який хочуть залучити побільше смертних без статистики і підписників, адже кожен з нас для них коштує приблизно гривню з розіграшу. І коли раніше люди, які підписувалися розцінювалися як прихильники, то зараз, у більшості випадків, це люди над головами яких значки $, як у грі Sims . Не всі, звичайно, але більшість», – висловлює свою думку тернополянка Вероніка Вознюк.

Та все ж, попри велику кількість розіграшів та учасників у них, є люди, які не лише регулярно беруть участь у них, а й отримують призи .
До прикладу, студентка тернопільського ВУЗу Анастасія Павіцька розповіла нам, що якось виграла тортик. Признається, шо взяла участь у розіграші через малу кількість учасників, тобто була більша вірогідність перемоги, та через те, що організовувала все знайома. Подарунку дуже рада, переповняли емоції щастя!

«Після цього я повірила у фортуну!- розповідає Настя,- Почала частіше брати участь у схожому, але, що впринципі і було раніше, ретельно обираю не лише сам розіграш чи конкурс, а й організаторів. На мою думку, немає сенсу змагатися із багатотисячною публікою».

Майбутній журналіст Анастасія Євсєєва після виграшу комплекту білизни та трьох «золотих» карток тернопільського нічного клубу також залишилися задоволеною і надалі виконує прості умови у соціальній мережі задля перемоги.

«Під час розіграшів, коли умовою було підписатися на спонсорів, віднайшла для себе багато цікавих особистостей за якими слідкую й досі» , – зазначає Настя.

Матеріал підготувала Анна Валова

Post Author: Редактор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *