На Тернопільщині Укртелеком вимагає погасити борг за ненадані послуги

У сучасному світі інтернет вже давно перестав бути розкішшю. Більшості людей важко собі уявити життя без нього. Новини, спілкування, робота, розваги та відпочинок, все це можна отримати не виходячи з дому за допомогою «всесвітньої павутини». Проте, деякі постачальники цієї послуги, відчувши себе монополістами, починають створювати для своїх клієнтів не надто хороші умови у вигляді ненадання якісних послуг, завищених тарифів, чи навіть хамовитого ставлення.

Одним із таких прикладів є Збаразьке відділення Укртелекому, яке вимагає від своїх клієнтів оплату за ненадані послуги.

Днями у нашу редакцію звернувся читач, який розповів, що за три місяці відсутнього інтернету йому нарахували борг. Мало того, за неоплату незрозумілої суми чоловіку почали погрожувати колекторами.

«На початку червня місяця, після тривалої відсутності інтернету я звернувся в Збаразьке відділення Укртелекому з проханням полагодити мені з’єднання з мережею, а також повідомив, що потрібно натягнути кабель біля мого будинку, тому що він практично лежить на землі. Диспетчер записала мій мобільний номер і повідомили, що на наступний день до мене приїде бригада. Протягом тижня до мене ніхто не приїжджав і я знову звернувся, на що мені хамовито сказали, що потрібно ще зачекати, бо в майстрів є інші об’єкти. За 2 тижні ніхто не прийшов. Втретє я звернувся в липні, на що мені сказали, що як тільки в них буде вільний час то вони заїдуть.

Три місяці ніхто не приїжджав, ТРИ місяці! В вересні прийшла платіжка про борг, яку ми відмовились оплачувати, враховуючи той факт, що ми неодноразово звертались в відділення.

На наступний день приїхали майстри і сказали, що все полагодять, ми погодились лише на умові, що нам зроблять перерахунок і скасують борг за три місяці які в нас не було мережі інтернет, на що нам відмовили, і диспетчер повідомила, що в них в базі є борг і його треба погасити. Після цього ми написали заяву на розривання договору. На гарячій ліній нам сказали, що оскільки ми звертались у відділення, а не в службу підтримки, то вони також не можуть зробити перерахунок і скасувати борг, після чого почали приходити листи з погрозами, що нашу заборгованість продадуть колекторам, а замість 400 грн., ми мусимо їм заплатити 2800 з урахуванням судових зборів», – розповідає пан Михайло.

Чоловік каже, що протягом жовтня тричі ходив в Збаразьке відділення, задля зустрічі з директором якого ніколи немає на робочому місці. Інженер відділення записав його мобільний номер і сказав, що до нього зателефонують щоб врегулювати і вирішити питання, проте впродовж двох тижнів до чоловіка ніхто так і не зателефонував.

«Справа не в 400 гривень боргу, а в неповазі до клієнтів, неспроможності надання послуг, і бездіяльності дирекції», – наголошує Михайло.

Маємо надію, що керівництво компанії Укртелеком з’ясує всі обставини цього інциденту, покаравши винних та відшкодувавши як матеріальні так і моральні збитки клієнтам, які опинилися в схожих ситуаціях.

Хочеться вірити, що нарешті мешканці Тернопільщини зможуть отримувати якісні послуги, а всі неприємності скоро вирішаться. Адже як днями зазначили в команді Зеленського: «90% українців роками не мали доступу до інтернету, а новий уряд лише за декілька місяців роботи усе змінив!».

Поширити:

Post Author: Diana