Після телефонної розмови тернополянка втратила майже 70 тисяч гривень

Тернополянка потрапила в пастку псевдобанкіра й втратила свої заощадження.

Потерпіла розповіла правоохоронцям деталі події. З її слів, до неї зателефонував невідомий чоловік й представився співробітником фінансової установи. Він попросив жінку повідомити персональні дані, обґрунтувавши це тим, що через певні технічні неполадки, відбулося автоматизоване блокування карткового рахунку. Жінка не відмовила, а вже згодом пожаліла, адже їй надійшло два сповіщення про зняття з її кредитного рахунку 66612 гривень.

Відомості про злочин поліцейські внесли в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 Кримінального кодексу України.

Поліцейські вкотре наголошують мешканцям Тернопілля бути уважними та пам’ятати: працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. У разі такої ситуації і коли названий працівник дзвонить зі звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть на гарячу лінію фінустанови та уточніть деталі.

Ніколи нікому не повідомляйте свої персональні дані телефоном. Особливо це стосується цифрових кодів з SMS-повідомлень банку, puk-кодів з картки.

Намагайтеся контролювати свої особисті дані, які розміщені в соціальних мережах. Видаліть, на ваш погляд, усю небезпечну інформацію.

Якщо ви підозрюєте шахрайство – блокуйте свій рахунок.

Поширити:

Post Author: Diana