Для успішної громади потрібно не лише інфраструктура, команда, стратегія, а ще й комунікація: сильна, послідовна та партнерська.
Медіа – це не лише про новини, це простір для діалогу, платформа для довіри, місце для просування важливих ініціатив.
Під час зустрічі обговорили, як медіа може допомагати громадам:
- висвітлювати важливе;
- залучати інвестиції;
- розвивати довіру між різними інституціями, представниками бізнесу, мешканцями, потенційними партнерами, владою, громадським сектором тощо.
«Ми Обговорили й те, що інформаційна співпраця – важлива складова розвитку громади. Комунікація потрібна не після прийняття рішень, а разом із ними — щоб громада була більш зрозумілою, відкритою та прозорою», – зазначають на сторінці Агенції.
Спостерігаємо, що сьогодні частина громад Тернопільщини не приділяють достатньо уваги інформаційній діяльності або ж зовсім її не ведуть. Відповідно така відсутність комунікації знижує можливості для пошуку партнерів, залучення інвестицій, отримання грантів та використання інших ресурсів.
Беззаперечний факт: якщо про громаду нічого не відомо — з нею рідше співпрацюють.
Варто звертати уваги на те, що говорити про важливе потрібно гучніше, професійніше, чесніше, адже саме тоді буде результативніше.