Тернопільська міська територіальна громада першою в Україні отримала посібник «Внутрішня система забезпечення якості освіти: Абетка для директора», створений Державною службою якості освіти України з метою сприяння побудові системи забезпечення якості освіти у навчальних закладах.
Рішення передати абетку заступнику міського голови Тернополя Леоніду Бицюрі прийняв голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак під час круглого столу на тему «Забезпечуємо якість освіти разом».
Зазначимо, що освіта є стратегічним напрямком діяльності Тернопільської міської ради, і впродовж декількох років громада Тернополя демонструє одні з найкращих результатів в Україні в галузі освіти.
«За останні роки нам вдалося досягти багато. Тернопільська методична служба визнана однією з кращих в Україні. Наші діти є лідерами за результатами ЗНО. Декілька наших шкіл приймають участь в експериментах Міністерства освіти і науки України. Таким чином, ми маємо можливість формувати бачення розвитку галузі освіти не лише в місті, але й в Україні, – відзначив Леонід Бицюра. – Окремо ми розвиваємо напрямок екологічної освіти в школах, популяризацію традиційних сімейних цінностей, патріотичне виховання. Це все демонструє пріоритетну позицію освітньої галузі в нашому місті. Тому мені дуже приємно, що Тернопіль став першим містом, яке отримало «Абетку для директора». Я переконаний, що це є елементом визнання успіхів Тернополя в галузі освіти».
«Абетка для директора» містить докладні рекомендації для формування системи забезпечення висококласного навчання у закладах загальної середньої освіти. Це інструкція для директорів, як вибудувати Нову українську школу у своєму закладі освіти, що базується на вимогах інституційного аудиту оцінювання якості освітньої діяльності.
Методичні рекомендації підготовлені в рамках проекту «Розроблення системи забезпечення якості для шкільної освіти» за підтримки проекту «Експертна підтримка врядування та економічного розвитку» (EDGE).
Державна служба якості освіти стверджує, що за допомогою «Абетки для директора» керівники та заступники керівників українських шкіл зможуть визначити переваги освітнього середовища їхнього закладу освіти та те, що потребуватиме покращень.
В подальшому посібник передадуть у навчальні заклади міста.