Національна програма «Бізнес.Місто.Бренд» набирає обертів в Україні, але от проектів зі створення бренду області ще не було. Тернопільщина, очевидно стане першою в цьому.
17 лютого за ініціативи міжнародного журналу «Community», і за підтримки Тернопільської облдержадміністрації відбулася дискусійна панель. Вона є підготовчим етапом.
Раніше на Тернопільщині вже робили певні кроки до пошуку інвестиційно привабливих особливостей краю. Додаткові ж консультації експертів стануть у великій нагоді, зазначає Галина Воляник, директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ОДА.
В рамках дискусійної панелі було презентовано кейс про успішний досвід стратегічних сесій з пошуку сенсу, які вже відбулися у Білій Церкві, Хмельницькому, Шостці та Черкасах.
Учасники мали можливість обговорити найбільш оптимальні шляхи взаємодії бізнесу та влади області. Ну і безумовно, йшлося про підготовку до проведення наступного етапу – стратегічної сесії «Бізнес.Область.Бренд».
Адміністрація Тернопільської області вважає, що створення бренду території – це європейський підхід, який допоможе Тернопільщині закріпити свої лідерські позиції. При цьому важливо відійти від рудиментної практики «нав’язування зверху» – потрібно, щоб до стратегії брендування області долучилося максимально широке коло різних цільових груп. А з допомогою експертів-практиків –вдасться виробити якісний інноваційний продукт. Адже Тернопільщина на це по праву заслуговує.