Тернопільська міська рада підтвердила відповідність вимогам системи менеджменту якості стандарту ISO 9001:2015.
Успішно пройшовши у серпні 2018 року наглядовий аудит, орган місцевого самоврядування отримав сертифікат відповідності системи менеджменту якості міжнародному стандарту ISO 9001:2015 у сфері надання адміністративних та неадміністративних послуг.
«Починаючи з 2012 року, міська рада щорічно проходила зовнішній аудит, відповідно вимогам стандарту ISO 9001:2008. Однак, в цьому році сертифікаційний аудит був особливо відповідальним у зв’язку із переходом на нову версію стандарту ISO 9001:2015, – розповідає заступник міського голови-керуючий справами Іван Хімейчук. – Основний акцент нової версії – менеджмент ризиків та можливостей. Стандарти ISO стосуються різних аспектів, які пов’язані з керуванням якості послуг».
Міська рада, як орган місцевого самоврядування, має постійно вдосконалюватись з метою ефективного виконання власних та делегованих їй повноважень та реалізації постійно зростаючих очікувань територіальної громади. Саме тому сучасні вимоги до роботи органів місцевого самоврядування спираються на ефективні стандарти Міжнародної організації з сертифікації щодо управління якістю.
Результати запровадження системи управління якістю у виконавчих органах Тернопільської міської ради дозволяють виділити такі переваги порівняно із традиційною схемою роботи:
- підвищення рівня задоволеності замовників наданими якісними послугами та формування довіри громадян до влади;
- забезпечення прозорості і демократичності діяльності, запобігання корупційним явищам;
- підвищення загального та інвестиційного іміджу органів місцевого самоврядування;
- скорочення загальної тривалості часу отримання послуги з моменту звернення;
- зменшення можливості суб’ктивного впливу посадових осіб міської ради на прийняття рішення щодо надання послуги;
- максимум уваги з боку посадових осіб міської ради в процесі надання послуги ;
- очевидна «видимість» процесу обслуговування та його результативність;
- забезпечення гнучкої системи мотивації персоналу та підвищення їхньої задоволеності роботою в органах місцевого самоврядування.
Вимоги до управління якістю, які, в першу чергу, визначає стандарт, виконані, а саме: визначена політика і цілі, розроблені плани, аналіз їх виконання, проведено вимірювання їх ефективності, визначені ризики і можливості кожного процесу, проведено внутрішні аудити.