міськрада

Тернопільська міська рада отримала «Сертифікат менеджменту якості ISO 9001: 2015»

Тернопільська міська рада підтвердила відповідність вимогам системи менеджменту якості стандарту ISO 9001:2015.

Успішно пройшовши у серпні 2018 року наглядовий аудит, орган місцевого самоврядування отримав сертифікат відповідності системи менеджменту якості міжнародному стандарту ISO 9001:2015 у сфері надання адміністративних та неадміністративних послуг.

«Починаючи з 2012 року, міська рада щорічно проходила зовнішній аудит, відповідно вимогам стандарту ISO 9001:2008. Однак, в цьому році сертифікаційний аудит був особливо відповідальним у зв’язку із переходом на нову версію стандарту ISO 9001:2015, – розповідає заступник міського голови-керуючий справами Іван Хімейчук. – Основний акцент нової версії – менеджмент ризиків та можливостей.  Стандарти ISO стосуються різних аспектів, які пов’язані з керуванням якості послуг».

Міська рада, як орган місцевого самоврядування, має постійно вдосконалюватись з метою ефективного виконання власних та делегованих їй повноважень та реалізації постійно зростаючих очікувань  територіальної громади. Саме тому сучасні вимоги до роботи органів місцевого самоврядування спираються на ефективні стандарти Міжнародної організації з сертифікації щодо управління якістю.

Результати запровадження системи управління якістю у виконавчих органах Тернопільської міської ради  дозволяють виділити такі переваги порівняно із традиційною схемою роботи:

  • підвищення рівня задоволеності замовників наданими якісними послугами та формування довіри громадян до влади;
  • забезпечення прозорості і демократичності діяльності, запобігання корупційним явищам;
  • підвищення загального та інвестиційного іміджу органів місцевого самоврядування;
  • скорочення загальної тривалості часу отримання послуги з моменту звернення;
  • зменшення можливості суб’ктивного впливу посадових осіб міської ради на прийняття рішення щодо надання послуги;
  • максимум уваги з боку посадових осіб міської ради в процесі надання послуги ;
  • очевидна «видимість» процесу обслуговування та його результативність;
  • забезпечення гнучкої системи мотивації персоналу та підвищення їхньої задоволеності роботою в органах місцевого самоврядування.

Вимоги до управління якістю, які, в першу чергу, визначає стандарт,  виконані, а саме: визначена політика і цілі, розроблені плани, аналіз їх виконання, проведено вимірювання їх ефективності, визначені ризики і можливості кожного процесу, проведено внутрішні аудити.

Поширити:

Post Author: Diana