Тернополянам пропонують обрати тарифи на газ

З 1 травня 2021 року побутові споживачі  будуть автоматично переведені на базову річну пропозицію.  Такі нововведення є обов’язковими для всіх постачальників відповідно до Постанови №572 від 07.04.2021 року Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Кожна компанія запропонує клієнтам власну річну пропозицію.

Про це повідомляють в компaнії «Гaзпостaч».

Для зменшення впливу цінових коливань на фінансовий стан побутових споживачів, Компанія «Газпостач» з 01 травня запроваджує нові тарифні плани – Тариф «Річний» та Тариф «Місячний».  Також компанія  працює  і  над іншими тарифними пропозиціями, деталі яких будуть оголошенні згодом. Зокрема клієнтам знову запропонують взяти участь в акції «Тепло на зиму» і створити запас палива на зимовий період.

Компанія “Газпостач” пропонує споживачам обирати варіант, який буде оптимальним для кожного.

Тариф «Річний»

З 1 травня 2021 року усі існуючі клієнти компанії «Газпостач» будуть автоматично переведені на Тариф «Річний» . Новий тарифний план діє до 30 квітня наступного року. Ціна природного газу  є фіксована і незмінна протягом року.  Такий тариф захищає споживача від ймовірних коливань цін на ринку.

Ціна стане відома 25 квітня і буде опублікована на сайті компанії, на сторінці компаніїї у Facebook та в Особистому кабінеті споживача. Споживачі Компанії можуть самостійно обирати, чи змінювати діючий тарифний план на інші комерційні пропозиції.

Річний тариф – гарантія стабільної ціни протягом року!

Тариф «Місячний»

Із 1 травня компанія «Газпостач» запропонує також Тариф «Місячний». Для того, щоб скористатися пропозицією, споживачу необхідно підписати заяву-приєднання. Ціна на газ згідно даного тарифу оголошуватиметься на щомісячній основі. Тобто кожного  місяця компанія за п’ять днів до початку періоду постачання на сайті опублікує  ціну.

В рамках цієї пропозиції вартість блакитного палива змінюватиметься залежно від ситуації на ринку. Тариф дозволить споживачам заощаджувати, якщо газ на ринку подешевшає. Оплата за використаний природний газ, проводиться як і раніше до 25 числа кожного місяця.

Для більш детальної інформації ви можете звернутися у центр обслуговування споживачів, який  працює за адресою м.Тернопіль, вул. Г.Коллонтая, буд.2,  приміщення «А» ( вхід зі сторони вул. Князя Острозького).  Прийом відвідувачів  проводиться за умови дотримання карантинних вимог. Як правильно оформити заяву та інші деталі можна уточнити в контакт-центрі за номерами телефонів 0352-51-95-95, 096-104-2-104, 050-104-2-104  з 8:00 год до 17:00 год з понеділка по четвер, в п’ятницю з 8:00год  до 16:00 год.

Поширити:

Post Author: Diana