Чергове шахрайство з банківськими картками задокументували тернопільські правоохоронці. Невідомий аферист викрав з банківського рахунку тернополянки чималі кошти.
Незнайомець зателефонував на мобільний 48-річної потерпілої та представився працівником банку. Повідомив про підозрілі спроби зняття коштів з її рахунку. Зловмисник запевнив, що ці операції банк заблокував, однак задля безпеки необхідно змінити усі паролі. Жінка надала незнайомцю дані картки та повідомила усю конфіденційну інформацію, що надійшла у вигляді смс. Як результат, з її рахунку зникли всі заощадження – понад 17 тисяч гривень.
За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження.
Аби не потрапити в шахрайські пастки, слід не довіряти незнайомцям конфіденційну інформацію.
Працівники банку ніколи не телефонують самостійно аби провести ідентифікацію власника карти. Крім того, пам’ятайте, що співробітники фінустанов не дзвонять з особистих мобільних номерів.
Яке б СМС-повідомлення ви не отримали від банку – завжди уважно читайте його зміст.
Ніколи не повідомляйте свій пін-код стороннім особам, навіть родичам родичам. Банківські співробітники також не мають права запитувати у вас пін-код. Не записуйте пін-код на картках.
Якщо співробітник банку пропонує вам по телефону допомогти в проведенні якихось дій з картою (наприклад, отримати грошову допомогу, продовжити термін дії, змінити код) – наполягайте на проведенні їх лише у відділенні банку.
Не виставляйте в соціальних мережах номер мобільного, прив’язаного до банківської карти, не вказуйте дату народження, адресу та іншу особисту інформацію.
Будьте пильними!