Жителі Тернопільщини зможуть захистити свої споживчі права – онлайн, за допомогою створеного чат-боту.
Нещодавно, на своїй офіційній сторінці Держпродсоживслужба, заявила про запуск чат-боту в додатку Telegram. На даний момент, проєкт запустили в тестовому режимі, але споживачі, за необхідності, можуть ним скористатися.
Створили чат-бот, аби процес комунікації спеціалістів Держпродспоживслужби з споживачами став простішим та швидшим. Тепер, для захисту своїх прав жителі області можуть не тільки писати листи, або чекати на прийом у довгих чергах, а залишити заявку онлайн.
Для цього в чат-боті потрібно вказати дані заявника, обрати тип звернення (скарга, пропозиція, заява) та написати суть проблеми. Також, потрібно відповісти на додаткові питання, а до заяви можна додати фото чи документи.
Наразі бот запущений у тестовому режимі, але планується його вдосконалення для зручного використання. Знайти його можна у месенджері Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.