економіка

Тернополянин став черговою жертвою шахрайства

28-річний житель обласного центру, повіривши незнайомцю, втратив понад 17 тисяч гривень.

На мобільний потерпілого зателефонував нібито співробітник безпеки клієнтів банку та попросив підтвердити оплату мобільного телефону  в інтернет-магазині.

Він повідомив, що нічого онлайн не купує. Тоді шахрай почав діяти: він запевнив жертву, що необхідно терміново міняти паролі, а він допоможе це зробити. Замість покласти слухавку і перевірити інформацію, тернополянин почав міняти паролі банківської картки. Він  надав  незнайомцю дані картки, повідомив паролі, що надходили у вигляді смс.

Як результат –  з рахунку зникли всі заощадження.

Поширити:

Опубліковано: Diana

Post Author: Diana