У Тернопільській митниці розповіли як правильно оформити сертифікат підтвердження доставки

З метою забезпечення чіткого дотримання вимог законодавства та спрощення процедур для бізнесу, Державна митна служба України на своїх офіційних ресурсах регулярно публікує інформацію щодо порядку видачі сертифікатів підтвердження доставки.

При цьому ще мають місце випадки направлення імпортерами до Держмитслужби заяв для оформлення сертифіката підтвердження доставки з недотриманням встановленого законодавством терміну або наданням неповного пакета документів, необхідних для його оформлення.

«Нагадуємо, що порядок надання гарантій та здійснення державного контролю за виконанням зобов’язань щодо використання у заявлених цілях товарів, які підлягають експортному контролю, регулюється Положенням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 1999 року № 920.

Сертифікат підтвердження доставки надається лише для імпортованих в Україну товарів, на які Держекспортконтролем видано міжнародний імпортний сертифікат або інший документ», – йдеться у дописі Тернопільської митниці.

Згідно з абзацом другим пункту 6 зазначеного вище Положення, таким іншим документом, що містить державні гарантії чи зобов’язання щодо використання імпортованих товарів у заявлених цілях є додаток до міжнародного імпортного сертифіката або окремий документ.

Зверніть увагу, що заяву на отримання сертифіката підтвердження доставки необхідно подавати до Держмитслужби не пізніше 10-денного терміну після митного оформлення товарів.

Актуальну інформацію про порядок видачі Держмитслужбою сертифікатів підтвердження доставки можна знайти за посиланням: https://customs.gov.ua/kontrol-za-peremischennyam-tovariv….

Поширити:

Опубліковано: Любов Сонячна

Джерело: Тернопільська газета