При цьому ще мають місце випадки направлення імпортерами до Держмитслужби заяв для оформлення сертифіката підтвердження доставки з недотриманням встановленого законодавством терміну або наданням неповного пакета документів, необхідних для його оформлення.
«Нагадуємо, що порядок надання гарантій та здійснення державного контролю за виконанням зобов’язань щодо використання у заявлених цілях товарів, які підлягають експортному контролю, регулюється Положенням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 травня 1999 року № 920.
Сертифікат підтвердження доставки надається лише для імпортованих в Україну товарів, на які Держекспортконтролем видано міжнародний імпортний сертифікат або інший документ», – йдеться у дописі Тернопільської митниці.
Згідно з абзацом другим пункту 6 зазначеного вище Положення, таким іншим документом, що містить державні гарантії чи зобов’язання щодо використання імпортованих товарів у заявлених цілях є додаток до міжнародного імпортного сертифіката або окремий документ.
Зверніть увагу, що заяву на отримання сертифіката підтвердження доставки необхідно подавати до Держмитслужби не пізніше 10-денного терміну після митного оформлення товарів.
Актуальну інформацію про порядок видачі Держмитслужбою сертифікатів підтвердження доставки можна знайти за посиланням: https://customs.gov.ua/kontrol-za-peremischennyam-tovariv….