освіта

У тернопільських школярів відберуть паперові підручники?

Можливо вже зовсім скоро тернопільські школярі забудуть, що таке паперові підручники, адже їх планують замінити на електронні. Розпочинається публічне обговорення проекту положення про електронні підручники. Також триває розробка процедур експертизи і відбору е-підручників і механізмів державного фінансування.

Робота ведеться у межах Концепції Національної освітньої електронної платформи. Першу версію Концепції було ухвалено 15 грудня 2017 року на засіданні робочої групи за участі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич.

Проект положення про електронні підручники для публічного обговорення підготували спільно Інститут модернізації змісту освіти і Офіс ефективного регулювання (BRDO) за участі стейкхолдерів, зокрема виробників освітнього контенту і представників учительської, батьківської та наукової спільнот.

Керівник Інституту модернізації змісту освіти Олег Спірін  зазначає, – «Електронні підручники – це нова технологія, яка дозволяє суттєво збагатити педагогічний процес. Щоб отримати нові технології, маємо дати поштовх цьому ринку».

Нове регулювання покликане підвищити планку якості для виробників освітнього контенту, водночас знизивши адміністративні бар’єри входу на ринок, а також збільшивши прозорість використання бюджетних коштів.

«В усьому світі держави стимулюють інновації, створюючи прості і стабільні правила гри, а також гарантуючи чесну конкуренцію. Для широкого залучення провідних технологій в українські школи Міністерство має застосувати кращі практики і забезпечити ефективне регулювання інноваційної діяльності в освіті», – наголошує Олександр Шелест, експерт Офісу ефективного регулювання, співавтор положення про електронні підручники.

Надмета, яку ставить перед собою Міністерство освіти і науки – створити в Україні сучасний сектор інноваційної економіки.

«Глобальний ринок освітніх технологій щороку зростає на двозначні числа. Україна може поборотися за цей ринок із великою доданою вартістю, але держава повинна створити умови для приватної ініціативи», – вважає Михайло Грищенко, заступник керівника робочої групи з розробки Концепції Національної освітньої електронної платформи, радник Міністра освіти і науки України.

Поширити:

Опубліковано: Diana

Post Author: Diana