міськрада

У Тернополі прозвітували про роботу відділу взаємодії з правоохоронними органами, запобігання корупції та мобілізаційної роботи

На засіданні виконавчого комітету Тернопільської міської ради заслухано та взято до відома звіт про роботу відділу взаємодії з правоохоронними органами, запобігання корупції та мобілізаційної роботи.

Начальник відділу Петро Гукалюк відзначив, що пріоритетними напрямами роботи структурного підрозділу є забезпечення взаємодії виконавчих органів Тернопільської міської ради з правоохоронними органами, судами, органами юстиції, Головним управлінням ДПС у Тернопільській області, підрозділами Збройних Сил України, територіальним підрозділом Національної гвардії України, запобігання та недопущення проявів корупційних діянь посадовими особами, виконання заходів з мобілізаційної роботи і військово-облікової дисципліни.

Зокрема, відділ постійно здійснює сприяння правоохоронним органам міста в питаннях організації та забезпеченні охорони громадського порядку під час проведення масових заходів різних напрямків (свят, мітингів, акцій протесту, інших).

«За звітний період відділом розглянуто та прийнято рішення щодо 245-ти листів, звернень, повідомлень та заяв громадян, громадських організацій, суб’єктів підприємницької діяльності щодо надання дозволів, погоджень, сприяння в організації спортивних, культурно-масових заходів чи протестних заходів з повідомленням Управління Національної поліції в Тернопільській області, Тернопільського відділу поліції щодо забезпечення охорони прав та свобод учасників акцій та громадян, – повідомив Петро Гукалюк. –  Завдяки вжитим заходам порушень громадської безпеки та конституційних прав громадян не допущено».

Також, впродовж звітного року на виконання Закону України «Про запобігання корупції», інших актів антикорупційного законодавства, з метою недопущення проявів корупції відділом взаємодії з правоохоронними органами, запобігання корупції та мобілізаційної роботи:

  • виконано комплекс заходів, пов’язаних з системою електронного декларування, забезпечено отримання суб’єктами декларування послуг електронного цифрового підпису;
  • проведено відповідну роз’яснювальну робота щодо порядку та строків подання електронних декларацій;
  • організовано подання службовими особами щорічних декларацій за 2020 рік шляхом їх заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • 19.01.2021 року та 25.03.2021 року керівникам виконавчих органів та депутатам міської ради розіслано нагадування про персональну відповідальність кожного, щодо своєчасного подання декларацій, дотримання вимог антикорупційного законодавства в частині своєчасного внесення відомостей про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування;
  • 10.03.2021 року проведено навчання щодо своєчасного подання декларацій про доходи і видатки для посадових осіб, керівників виконавчих органів та депутатів міської ради.

Проводилась і методична та роз’яснювальна робота щодо забезпечення дотримання посадовими особами антикорупційного законодавства та заповнення посадовими особами виконавчих органів міської ради, депутатами міської ради та керівниками комунальних підприємств, установ, організацій міста декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за поточний рік. Проведено перевірку фактів своєчасності подачі звільнених посадових осіб ТМР у 2021 році – 11 осіб – порушень не виявлено.

Сформовано та ведеться електронна база даних про осіб, притягнутих до відповідальності за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Надана інформація до Національного агентства з питань запобігання корупції щодо уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції та анкета самооцінки діяльності уповноваженого підрозділу за 1 півріччя 2021 року.

З метою запобігання корупційних проявів, забезпечення доступу громадськості до реалізації державної антикорупційної політики та своєчасного виявлення і припинення корупційних проявів, у Тернопільській міській раді діє «Гаряча телефонна лінія» за тел. 0674473718, також функціонує електронна скринька skargatmr@gmail.com для скарг чи зауважень щодо дій, бездіяльності посадових осіб Тернопільської міської ради, комунальних підприємств, депутатами Тернопільської міської ради антикорупційного законодавства, Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

Протягом 2021 року спільно з Тернопільським ОМТЦК та СП проведено 36 перевірок організації, ведення військового обліку та забезпечення функціонування системи військового обліку на підприємствах, в організаціях та установах м. Тернополя.

Розглянуто та прийнято рішення щодо 35 листів, звернень, запитів тощо з Тернопільського ОМТЦК та СП, Національної гвардії України, підрозділів Збройних Сил України дислокованих в м. Тернопіль.

Підготовлено дев’ять розпоряджень міського голови: щодо здійснення військових призовів (весняний) жителів м. Тернополя на строкову службу в Збройних Силах України, на строкову військову службу до Національної гвардії України, на військову службу за контрактом; щодо створення позаштатної постійно діючої військово-лікарської комісії Тернопільського ОМТЦК та СП та змін у їх складі; щодо перевірок на підприємствах, в організаціях та установах м. Тернополя здійснення військового обліку та забезпечення функціонування системи військового обліку.

В межа компетенції відділу розглянуто та вирішено 95 звернень громадян,

підприємств, установ, організацій.

Ведеться постійний моніторинг Єдиного реєстру судових рішень щодо притягнення до відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування, керівників комунальних підприємств, установ, організацій до відповідальності за

вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення з подальшим відповідним реагуванням в межах чинного законодавства.

Посадовими особами відділу постійно проводиться робота щодо вивчення законодавства України та нормативно-правових документів, які регламентують роботу відділу запобігання корупції та взаємодії з правоохоронними органами міської ради.

Поширити:

Post Author: Diana