В Управлінні ДСНС відбувся семінар з особовим складом оперативно-диспетчерської служби

Важко переоцінити роль професії диспетчера у пожежно-рятувальній службі. Фактично, мова йде про координатора, від правильних  та  чітких  дій якого безпосередньо залежить злагодженість роботи підрозділів служб  цивільного захисту.  Безумовно саме від професіоналізму диспетчерів залежить, наскільки  оперативно  буде здійснено рятування людей, гасіння  пожеж, ліквідація  наслідків надзвичайних  ситуацій чи подій. 

Щоб вдосконалити професійні якості, в Управлінні ДСНС України у Тернопільській області організували та провели навчальний он-лайн семінар для фахівців диспетчерської служби.  Начальник оперативно-координаційного центру  Управління,  полковник  служби цивільного захисту Віталій Осадчий у вступному слові нагадав про важливість  професії диспетчера, відповідальність  за  прийом повідомлення  та  своєчасне  направлення  підрозділів  до  місця  надзвичайної  ситуації чи події. Довів  порядок дій  диспетчера згідно алгоритмів  під  час  реагування  на  надзвичайні ситуації  та  події  різного характеру.

 Керівник  оперативно-диспетчерської  служби  ОКЦ Управління підполковник  служби цивільного захисту Лілія Абдулаєва нагадала колегам вимоги основних керівних документів щодо порядку приймання повідомлень диспетчером ДСНС. Звернула особливу  увагу  на прийом  повідомлень в умовах  втілення  адміністративно-територіальної  реформи області.   Наголосила  на  толерантному спілкуванні  з особами, які  звертаються  на  лінію  “101”.

 Психолог Управління, майор  служби цивільного захисту Гесюк Наталія разом з учасниками семінару обговорювали  основні якості диспетчера, які вкрай необхідні у даній роботі,  – він повинен бути працьовитим, уважним, стресостійким, толерантним, мати хорошу пам’ять, добре володіти комп’ютером, вміти абстрагуватись від негативних емоцій, які неминучі через складні ситуації, з якими звертаються громадяни на службу 101.

В результаті заходу фахівці отримали чіткі орієнтири у роботі, обговорили актуальні питання, обмінялися досвідом – усе це допоможе вдосконалити роботу диспетчерської служби.

Поширити:

Post Author: Автор