Як захищали права споживачів в першому кварталі 2021 року

Спеціалісти Держпродспоживслужби продовжують оглядати об’єкти на дотримання законодавства щодо прав споживачів. 

За перший квартал вони притягнули до відповідальності 18 порушників закону. Перевірку спеціалісти здійснюють в різних сферах діяльності: торгівля, роботи та послуги. За цей час провели 11 оглядів об’єктів: два планових та 9 через звернення споживачів.

Під час перевірок виявили ряд порушень: відсутність інформації про продукцію чи продавця, реалізація простроченого товару, недовага та обрахунок, невідповідність цінників, відсутність інформації про перевізника, невидача квитків пасажирам.

У першому кварталі перевірили якість товару на суму більшу 18 тисяч гривен, забракували товару на суму – 14 522.

До слова, за вказаний період спеціалісти отримали 214 звернень громадян з приводу порушення прав споживачів. Надходили вони у різний спосіб: 171 – особистий прийом, 31 – письмовий вигляд, 12 скарг надійшли на гарячу лінію. З них розглянули 206 звернень, які отримали відповіді.

Поширити:

Post Author: Diana