Лови хвилю у Тернополі

ІІ Всеукраїнський фестиваль дитячого кіно, анімації і телебачення «КіноХвилька» відбувся у Тернополі з 20 до 22 травня включно. Участь у заході брали відомі українські мультиплікатори, режисери, сценаристи, проводились зустрічі, презентації, майстер-класи та перегляди фільмів і мультфільмів у Палаці кіно, що на вулиці Івана Франка. У бібліотеці-музеї «Літературне Тернопілля», на тій же вулиці, усі три дні для дітей, підлітків і дорослих проводився кастинг на зйомки у фільмах – Одеська кіностудія імені Олександра Довженка відбирала на ролі у кіно дітей від 5-ти років, підлітків і дорослих, а на головні ролі у фільмі режисера Олеся Саніна “Довбуш” проводився кастинг серед дітей 8-11 років.

Другого дня відбувся майстер-клас зі створення мультсеріалу, який показувала художниця-мультиплікатор з Києва Людмила Ткачикова. Вона зауважила, що ідеї беруться з голови, але потрібно створювати їх такими, щоб не були схожі на інших, а столичний мультиплікатор Володимир Ликов, який вперше побував у Тернополі завдяки «КіноХвильці» розповів, як створити казкового героя. У 2003 році він із своїми друзями зацікавились анімацією та почали цим займатись. «На майстер-класі буду розповідати про наш проект і хочу зробити крос-медійну історію, яка буде включати в себе і літературу, і комікси, розробка дитячих театральних вистав, щоб кожна дитина могла вигадувати історії, а також грати в них і навчатись разом з героями, яких я розробляю для українських дітей».

Творча криза – це глухий кут безглуздого шляху, вона буває у всіх людей, до того ж, якщо часто у великій кількості вигадуєш історії або ідеї – це сушить мозок, але люди які живуть творчістю знають як з цим боротись, особливо коли ти твориш для дітей, адже їм завжди потрібно щось нове, бо старе вже не є таким цікавим.

«Діти люблять побачити, дослідити що і як, тому вони є більше практиками, їм цікаво побачити як робиться мультфільм, брати участь у майстер-класі, взяти пластилін, зліпити мультик і зробити його рухомим. Усі діти ходять  із смартфонами, знімають – це є мультимедіа, їм це цікаво, але потрібно показувати як робляться ці речі на професійному рівні.» – каже Юрій Кулик – керівник маркетингової агенції «Прості рішення».

Похвальним є те, що була присутня автор «Капітошки» і «Петрика П’яточкіна», завдяки чому, можливо, багато старших людей, які були на «КіноХвильці», згадали своє дитинство.

Ніхто не знає, які його сили, поки їх не використовує.

Потрібно ловити хвилю, тому Тернопіль буде чекати на III фестиваль “КіноХвилька»,  де очікуються нові зустрічі, майстер-класи та кастинг у світ кіно.

Поширити:

Post Author: Diana