Тернопільські заклади харчування перевіряє домашній дегустатор

Аніта Зарічна – мама, блогер, дівчина із медичною освітою стала популярною у Тернополі не лише через красиві фото в одній із соцмереж, а й через те, що стала домашнім дегустатором продукції місцевих закладів харчування.

Сам процес дегустації проходить наступним чином: Аніта замовляє доставку їжі із закладу додому там же разом із чоловіком на власний розсуд вирішують чи смакує їм страва чи ні. У своєму профілі у соціальних мережах згодом з’являється пост із емблемою закладу та коротким описом страви. Дівчина також звертає увагу на вартість, вагу вказану в меню та фактичну, температуру страви, її зовнішній вигляд, інколи на обслуговування та на певні нюанси, які є особливими (до прикладу, безкоштовна доставка)

«Дегустатором я є вже дуже давно. Як тільки почала стосунки із своїм теперішнім чоловіком, ми ввели хорошу традицію – завжди обідати разом. Від тоді й з’явився такий собі своєрідний марафон по закладах Тернополя.
Це наше хобі. Ми отримуємо величезне задоволення від вивчення меню, оцінки атмосфери, рівня обслуговування, подачі страв і, звичайно, смак.»,- розповідає Аніта.

Зі слів блогерки 90% закладів Тернополя досить адекватно реагують на критику. У випадку негативних відгуків пропонують замінити страву, не оплачувати її або ж якусь компенсацію. А от приблизно 40% взагалі байдужі до думки Аніти.

«Ігнорування відгуку свідчить про відсутність SMM-відділу в ресторані»,- вважає дівчина.
Також є й ті, хто взагалі не сприймає критики.

«Є заклади, які заблокували мій профіль у соцмережі після негативного відгука про них. Це – непрофесіоналізм з їхньої сторони, адже будь-яка адекватна критика – це, перш за все, рух вгору. Вони ж вважають, що просто просто з’явилася якась нова тернопільська «курка» і яке вона має право щось про нас писати, її точно хтось проплатив!».

Дивним збігом є той факт, що деякі заклади зачинилися згодом після,опублікованого Анітою негативного відгука про їх страви та обслуговування.

«Всі мої відгуки говорять про те, що за стравою легко визначити чи є в закладі прибуток, чи налагоджена у ньому  робота і чи вміє він працювати над собою»,- коментує це Аніта.

Стосовно реклами та співпраці дівчина розповідає наступне:
«Я ніколи не брала такої відповідальності на себе, як реклама закладу, адже змогла б втратили довіру моїх підписників.
Так, я співпрацюю із закладами, але лише з тими, що дійсно варті хорошого відгуку. Є й такі, яким я відмовляю в цьому, але інколи розповідаю про них у своєму акаунті із хорошим наміром. Причина у тому, що один і той же заклад не завжди видає гарні страви, бо конкретно підводить персонал, хоча дещо й справді смачно!».

Щодо планів на майбутнє, то тут коротко: « Я мама у декреті, а це означає, що сьогодні я продаю сумки і годинники у інтернеті, а завтра я журналіст, через тиждень – створюю бізнес-план про продажу шкіряних виробів хенд-мейд. Мами мене зрозуміють! ( сміється).
А, взагалі, я намагаюся знаходити правильні шляхи самореалізації. Як це буде виглядати у майбутньому? Не знаю. Я творча людина і на даний період у моєму життя досить складний.
Чи стану крутим блогером, чи піду керувати рестораном, чи працюватиму на кухні, а можливо, займуся маркетингом… «ай донт ноу».»

Матеріал підготувала Анна Валова

Поділитися...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on VK
VK
Email this to someone
email
Print this page
Print

Post Author: Редактор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *