Тернопільські заклади харчування перевіряє домашній дегустатор

Аніта Зарічна – мама, блогер, дівчина із медичною освітою стала популярною у Тернополі не лише через красиві фото в одній із соцмереж, а й через те, що стала домашнім дегустатором продукції місцевих закладів харчування.

Сам процес дегустації проходить наступним чином: Аніта замовляє доставку їжі із закладу додому там же разом із чоловіком на власний розсуд вирішують чи смакує їм страва чи ні. У своєму профілі у соціальних мережах згодом з’являється пост із емблемою закладу та коротким описом страви. Дівчина також звертає увагу на вартість, вагу вказану в меню та фактичну, температуру страви, її зовнішній вигляд, інколи на обслуговування та на певні нюанси, які є особливими (до прикладу, безкоштовна доставка)

«Дегустатором я є вже дуже давно. Як тільки почала стосунки із своїм теперішнім чоловіком, ми ввели хорошу традицію – завжди обідати разом. Від тоді й з’явився такий собі своєрідний марафон по закладах Тернополя.
Це наше хобі. Ми отримуємо величезне задоволення від вивчення меню, оцінки атмосфери, рівня обслуговування, подачі страв і, звичайно, смак.»,- розповідає Аніта.

Зі слів блогерки 90% закладів Тернополя досить адекватно реагують на критику. У випадку негативних відгуків пропонують замінити страву, не оплачувати її або ж якусь компенсацію. А от приблизно 40% взагалі байдужі до думки Аніти.

«Ігнорування відгуку свідчить про відсутність SMM-відділу в ресторані»,- вважає дівчина.
Також є й ті, хто взагалі не сприймає критики.

«Є заклади, які заблокували мій профіль у соцмережі після негативного відгука про них. Це – непрофесіоналізм з їхньої сторони, адже будь-яка адекватна критика – це, перш за все, рух вгору. Вони ж вважають, що просто просто з’явилася якась нова тернопільська «курка» і яке вона має право щось про нас писати, її точно хтось проплатив!».

Дивним збігом є той факт, що деякі заклади зачинилися згодом після,опублікованого Анітою негативного відгука про їх страви та обслуговування.

«Всі мої відгуки говорять про те, що за стравою легко визначити чи є в закладі прибуток, чи налагоджена у ньому  робота і чи вміє він працювати над собою»,- коментує це Аніта.

Стосовно реклами та співпраці дівчина розповідає наступне:
«Я ніколи не брала такої відповідальності на себе, як реклама закладу, адже змогла б втратили довіру моїх підписників.
Так, я співпрацюю із закладами, але лише з тими, що дійсно варті хорошого відгуку. Є й такі, яким я відмовляю в цьому, але інколи розповідаю про них у своєму акаунті із хорошим наміром. Причина у тому, що один і той же заклад не завжди видає гарні страви, бо конкретно підводить персонал, хоча дещо й справді смачно!».

Щодо планів на майбутнє, то тут коротко: « Я мама у декреті, а це означає, що сьогодні я продаю сумки і годинники у інтернеті, а завтра я журналіст, через тиждень – створюю бізнес-план про продажу шкіряних виробів хенд-мейд. Мами мене зрозуміють! ( сміється).
А, взагалі, я намагаюся знаходити правильні шляхи самореалізації. Як це буде виглядати у майбутньому? Не знаю. Я творча людина і на даний період у моєму життя досить складний.
Чи стану крутим блогером, чи піду керувати рестораном, чи працюватиму на кухні, а можливо, займуся маркетингом… «ай донт ноу».»

Матеріал підготувала Анна Валова

Post Author: Редактор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *