облрада

У Лановецькій громаді з’явиться ЦНАП

Лановецька ОТГ серед 150 громад, які відібрані для створення ЦНАП за підтримки команди напряму з покращення якості надання адмінпослуг для населення Програми “U-LEAD з Європою”.

Громаду відвідали експерти програми – регіональний координатор по Західній Україні Роман Матвійчук та регіональний спеціаліст, який координуватиме Лановецьку ОТГ, Ігор Бригілевич.

Разом із міським головою Романом Казновецьким експерти відвідали місця, де надаються адміністративні послуги – реєстрація актів цивільного стану, призначення субсидій, державна реєстрація прав на нерухоме майно, реєстрація та зняття з місця реєстрації тощо.

У «Культурному центрі Єловицьких» для представників усіх установ, які надають адмінпослуги у Лановецькій ОТГ та районі, Ігор Бригілевич провів семінар-презентацію.

Першим етапом роботи із Програмою є розробка технічних завдань для створення та модернізації ЦНАПу. Вони включають список завдань по інституційному розвитку, вибір моделі ЦНАП, список необхідної матеріально-технічної бази (меблі, техніка, ПЗ), вибір приміщення, рекомендації по дизайну та зонуванню ЦНАП. Невід’ємною складовою технічних завдань є Декларація про наміри, яка підписується головою громади. Згідно із графіком цей етап триватиме до кінця 2019 року. Підписані технічні завдання передаються в Sida і лише після цього їх можна реалізовувати.

Експерти відмічають високий стан спроможності громади в участі у Програмі та наголошують на доцільності створення спільного ЦНАП громади та РДА.

Нагадаємо, у 2018 році Лановецькою міською радою розроблено проектно-кошторисну документацію “Реконструкція нежитлової будівлі кінотеатру під адміністративні і громадські приміщення за адресою вул. Незалежності, 15, м. Ланівці” (будівля колишнього кінотеатру “Супутник”). Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року №282-р Лановецьку ОТГ внесли до переліку об’єднаних територіальних громад, що мають намір створити та забезпечити функціювання центрів надання адміністративних послуг в форматі “Прозорий офіс”.

Поширити:

Post Author: Diana