Комунальне підприємство міської ради «Тернопільелектротранс» може залишитися без електропостачання тролейбусних мереж. Днями на адресу КП надійшов лист-попередження про припинення електропостачання у випадку несплати боргу за споживання електричної енергії до 30 жовтня 2018 року, що, у свою чергу, може призвести до повної зупинки роботи тролейбусів у місті.
Як повідомляє директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх, ця критична ситуація спричинена неспроможністю підприємством покривати власні витрати через суттєве підвищення електроенергії (з 1.29 грн до 2.92 грн), значні затрати на утримання поточного технічного стану рухомого складу, подорожчання паливно-мастильних матеріалів, ріст мінімальної заробітної плати.
У зв’язку з цим керівництво підприємства звернулося до міського голови Тернополя з вимушеним проханням про затвердження нових тарифів, які допоможуть погасити заборгованість за електроносії та утримувати працівників та підприємство в цілому.
«Є декілька важливих факторів, що впливають на функціонування підприємства, зокрема це забезпечення підприємства кадровими ресурсами, матеріально-технічна база, а також вартість і своєчасна оплата за виконану роботу. У нашому випадку — це тариф за перевезення пасажира, – пояснює Андрій Мастюх. – За нашими підрахунками, вартість перевезення одного пасажира, або так званий тариф на проїзд, має складати не менше 6,10 грн. У цій цифрі не закладено жодної копійки інвестиційної складової, тому при прийнятті цього тарифу ми і далі будемо сподіватися на отримання коштів з місцевого бюджету. Адже завдяки фінансуванню з міського бюджету проведено капітальні ремонти техніки, закуплено тролейбуси, побудовано нові лінії. Проте коштами підприємства утримується поточний технічний стан тролейбусів, середній вік яких від 25-ти років, а щоденно КП «Тернопільелектротранс» випускає на лінію 52 тролейбуси, які обслуговують 9 маршрутів у місті та здійснюють перевезення всіх пільгових категорій громадян міста».