63-річна тернополянка втратила більше 20 тисяч гривень, потрапивши в шахрайську схему з телефонним дзвінком псевдопрацівника банку.
Правоохоронці з’ясували, що до тернополянки на зателефонував незнайомець, який представився співробітником банку, та повідомив про те, що хтось намагається викрасти кошти з її картки. Відтак почав розпитувати, скільки банківських карток має жінка.
Аферист переконав жінку, що гроші потрібно зняти з усіх карток та перекинути їх на резервний рахунок, аби убезпечити їх від крадіжки. Замість перевірити дану інформацію у фінустанові, тернополянка погодилася вирішити проблему в телефонному режимі.
Зробила все, як велів «працівник банку»: пішла до найближчого банкомату та перекинула кошти зі своєї кредитної картки на пенсійну. Відтак, знявши з картки 20 тисяч гривень, через термінал перерахувала їх на вказаний зловмисником рахунок.
Шахрай весь час тримав свою жертву на зв’язку, не давав часу на роздуми та квапив. Тернополянка зрозуміла, що її ошукали лише після того, як прийшла додому і розповіла усе доньці.
Відомості за даним фактом внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за частиною 1 статті 190 ККУ. Тривають заходи щодо розкриття злочину.
Працівники поліції радять краянам: всі банківські питання варто вирішувати з реальними працівниками фінансових установ, а не в телефонному режимі. Не можна також розголошувати особисті дані своїх карток – це конфіденційна інформація.