У тестовому режимі розпочав роботу call-центр КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

Для покращення якості обслуговування пацієнтів, полегшення доступу до оперативної інформації,  що особливо важливо під час воєнного стану, з 23 травня у КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» в тестовому режимі розпочинає роботу служба інформації  (call-центр).

Сучасна програма, через яку відбувається зв’язок пацієнта і оператора, дозволяє вести облік звернень, багатоканальна лінія дає можливість вчасно відповідати на дзвінки, а у випадку пропуску – оперативно здійснювати зворотній дзвінок.

Оператори call-центру надаватимуть інформацію про графік роботи всіх лікарів Центру, про вакцинацію від COVID-19, допомагатимуть  онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря, а також сприятимуть в отриманні іншої необхідної інформації.

Звертаємо увагу! Для зручності організовані нові багатоканальні телефонні лінії:

– абоненти мобільного зв’язку можуть телефонувати за номером +38 (067) 444-86-88;

– абоненти фіксованого зв’язку – (0352) 51-98-08,

Працюватимуть телефони з понеділка по п’ятницю з 08:00 по 17:00 год. (на період військового стану), а у суботу –  з 09:00 по 12:00 год.

Важливо! Після налагодження роботи існуючі номери мобільного і фіксованого зв’язку амбулаторій, які можна знайти за посиланням https://www.medical.te.ua/ua/8-kontakti, будуть поступово переадресовані на лінії колл-центру.

Поширити:

Опубліковано: Diana

Post Author: Diana