Тернополяни заборгували ДП «Газпостач» 235,9 млн.грн. Серед боржників 21,8 тисяч побутових споживачів з 124,4 тисяч клієнтів компанії.
Тернополянам нагадують, що від своєчасної оплати спожитого енергоресурсу залежить безперебійне постачання газу не лише до боржників, але й до абонентів, які справно оплачують за послугу.
Боржники можуть реструктуризувати свою заборгованість на строк до 6 місяців залежно від суми боргу та рівня сукупного доходу клієнта.
Для укладення договору реструктуризації необхідно звернутися до Центру обслуговування клієнтів з пакетом документів (паспорт, ідентифікаційний код, документ, що підтверджує право власності на житло) і зробити перший внесок.
Нагадаємо, що з нового 2021 року компанія «Газпостач» змінила юридичну адресу. Тепер сучасний центр обслуговування споживачів працює за адресою м.Тернопіль, вул. Г.Коллонтая, буд.2, приміщення «А» ( вхід зі сторони вул. Князя Острозького). Прийом відвідувачів проводиться за умови дотримання карантинних вимог. Як правильно оформити заяву та інші деталі можна уточнити в контакт-центрі за номерами телефонів 0352-51-95-95, 096-104-2-104, 050-104-2-104 з 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер, в п’ятницю з 8:00 до 16:00.
До слова, на період карантину постачальникам заборонено нараховувати боржникам штраф та пеню, а також припиняти надання житлово-комунальних послуг у разі їх несплати або оплати в неповному обсязі. Про це йдеться в законі «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Водночас споживачі зобов’язані розраховуватися за спожиту послугу, в іншому випадку кошти можуть бути стягнені в судовому порядку.